ASLONASAB>>>>><<<<<<<<اصل و نسب

از نظراتتون خوشحال میشم

ASLONASAB>>>>><<<<<<<<اصل و نسب

از نظراتتون خوشحال میشم

اتمام حجت با سلام بعنوان ((امیرالموء منین))

پیامبر(ع) هشتاد نفر که چهل نفر از عرب و چهل نفر از عجم بودند جمع کرد و این دو نفر هم در بین انان بودند و ان عده بعنوان ((امیرالمو منین )) بر من سلام کردند سپس فرمود ((من شما را شاهد میگیرم که علی برادر من و وزیرم  و وارث من و خلیفه ام  در امتم و وصی من در خاندانم و صاحب اختیار  هر مومنی بعد از من است به او گوش فرا دهید و او را اطاعت کنید )) در میان ان عده ابوبکر و عمر و عثمان و طلحه و زبیر سعدبن ابی وقاص و عبد الرحمان عوف و ابوعبید و سالم و معادبن جبل و عده ای از انصار بودند سپس فرمود ((من خدا را بر شما شاهد میگیرم)).


        

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد