ASLONASAB>>>>><<<<<<<<اصل و نسب

از نظراتتون خوشحال میشم

ASLONASAB>>>>><<<<<<<<اصل و نسب

از نظراتتون خوشحال میشم

اعتراض و استهزای عمر در بیماری علی(ع)

عمر بود که همراه پیامبر(ع) و عده ای از اصحابش برای عیادت من آمدند . رفیقش ابوبکر با چشم به او اشاره کرد و برخاست و گفت : یا رسول الله تو درباره علی چیزهایی به ما سپرده بودی  ولی میبینم که به این مرض گرفتار شده است ! اگر از دنیا رفت به چه کسی رجوع کنیم؟

پیامبر(ع) فرمود :بنشین و این را سه مرتبه تکرار کرد. بعد رو به ان دو کرد و فرمود: باز هم چنین کنید! به خدا قسم او  در این بیماریش از دنیا نمی رود تا او را از غیض و غضب پر کنید و پیمان شکنی و ظلم بسیار بر او روا دارید و او را صابر و مقاوم بیابید . او نمی میرد تا از شما شرها و بدیهایی ببیند. او با شهادت و قتل از دنیا می رود.


نظرات 3 + ارسال نظر
آق امیر شیطووون :) شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://49194.blogfa.com/



سلام چطوری ؟!؟! وبت+مطالب=بیسته 20 ماه رمضون برشما مبارکــــــــــ :) خوشحال میشم پیش منم بیایی ... اگه اومدی خنده نشست رو لبت خیلی خوشحال میشم .. بخند به دنیا ... حیف نون داشت نماز میخوند یکی از کنارش رد میشه میگه : چه آدم باخدایی. حیف نون نمازشو ول میکنه میگه : تازه روزه هم دارم `````````````````````````````````````````````````` ````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````````````` ``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$` ``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$`` $`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$`` `$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$`` `$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$``` ````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$``` ````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$````` `````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$`````` ``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$````````` ```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$``````````` ````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$```````````` `````````````$$$```````````````````````$````````````` ````اپم`````````$$````$$$$$$$$$$$``````$`````````````` ````` با ``````$$$`````$$$$$$$$$$$``$``````````````` ````````بهترین`````$$$`````$$$$$$$$$$```````````````` `````````مطالب طنز````$$$$$``$$$$$$$$$``````````````` ``اگه دوست داشتی````````````$$$$$$$$$$`````````````` `````````````````با نام `````````$$$$$$$$$`````````````` ` "بهترین مطالب طنز" ` $$$$$$$``````````````` ````````````بلینک````````````` ```$$$`````````````````



شما لطف دارید.....امیدوارم شما هم موفق باشید

من غلام قمرم چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ http://rezaghorbani7070.blogfa.com

سلام و عرض ادب.
با افتخار فراوان لینک شدید
در خم طره ی اکبر دل لیلا میگفت
سفرم جانب شام و وطنم در چین است

از اینکه من رو قابل دونستین ممنونم

جواد یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ http://sabuo.blogfa.com

باسلام وخسته نباشید،
خدا خیرتون بده که در عرصه فرهنگی تلاش میکنید.
انشاءالله در پناه آقا امام زمان موفق باشید.
اگه دوست داشتید به وبلاگ حقیر هم که با موضوع معرفت شناسی اهل بیت "علیهم السلام" هست یه سری بزنید.
http://sabuo.blogfa.com
در صورت تمایل شما بزرگوار حاضر به تبادل لینک هستم. یاعلی

ممنونم از شما که یا دعای خیرتون باعث بیشتر شدن انگیزه فعالیت دوستان اهل بیت میشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد