ASLONASAB>>>>><<<<<<<<اصل و نسب

از نظراتتون خوشحال میشم

ASLONASAB>>>>><<<<<<<<اصل و نسب

از نظراتتون خوشحال میشم

قرآن به املاء پیامبر(ع)

امیرالمومنین(ع) فرمود : ای طلحه  هر ایه ای که خداوند در کتابش بر محمد(ع) نازل کرده به املای ان حضرت و خط خودم نزد من موجود است و نیز تاویل هر ایه ای که بر محمد(ع) نازل شده است و هر حلال و حرام و هر حد و حکم و هر چیزی که امت تا روز قیامت بدان احتیاج دارند حتی دیه خراش بر بدن  به املای پیامبر و خط خودم نزد من نوشته شده و موجود است
طلحه پرسید : آیا هر چیزی که از کوچک و بزرگ و خاص و عام انچه بوده یا تا روز قیامت خواهد شد نوشته شده و نزد شماست؟
فرمود:بلی و غیر از ان پیامبر(ع) در بیماریش کلید هزار باب از علم را پنهانی  به من اموخت که از هر بابی هزار باب باز می شود اگر این امت از زمانی که خداوند پیامبرش را قبض روح کرد تابع من می شدند و مرا اطاعت می کردند از بالای سرشان و از زیر پایشان تا روز قیامت با خوشی و وسعت نعمتهای الهی را می خوردند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد