ASLONASAB>>>>><<<<<<<<اصل و نسب

از نظراتتون خوشحال میشم

ASLONASAB>>>>><<<<<<<<اصل و نسب

از نظراتتون خوشحال میشم

فرق سکوت امیر المومنین (ع) با سکوت عثمان

سلیم می گوید اشعث گفت: عثمان نیز چنین کرد از مردم پناه خواست  و انان را به کمک خویش طلبید ولی یارانی نیافت لذا دست نگه داشت تا انکه با مظلومیت کشته شود
فرمود وای بر تو ای پسر قیس انگاه که مردم بر من غالب شدند و مرا ضعیف شمردند و نزدیک بود مرا بکشند اگر به من می گفتند ترا حتما می کشیم از اینکه مرا بکشند مانع می شدم اگر چه کسی جز خودم نداشتم ولی انان به من گفتند اگر بیعت کنی از تو دست بر می داریم و به تو احترام می کنیم و ترا مقرب می داریم و فضیلت می دهیم و اگر بیعت نکنی ترا می کشیم در اینجا بود که وقتی کسی را نیافتم با ایشان بیعت کردم بیعت من با انان باطلی را بر ایشان حق نمی کند و موجب حقی بر ایشان نمی شود



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد