ASLONASAB>>>>><<<<<<<<اصل و نسب

از نظراتتون خوشحال میشم

ASLONASAB>>>>><<<<<<<<اصل و نسب

از نظراتتون خوشحال میشم

کدام سزاوارتر به جانشینی پیامبرند

بین من (علی(ع)) و ابوبکر کدام سزاوارتر به نشستن در مقام و جای پیامبر(ع) است؟ شما از پیامبر (ع) شنیدید که وقتی  مرا برای ابلاق سوره برائت فرستاد فرمود: "صلاحیت ندارد از قول من مطلبی را برساند بجز خودم یا کسی که از خودم باشد" شما را به خدا قسم می دهم ایا این مطالب را از پیامبر شنیدی؟

گفتند اری به خدا قسم ما شهادت می دهیم . حضرت فرمود : رفیق شما (ابوبکر) صلاحیت نداشت که از قول پیامبر (ع) نوشته ای به قدر چهار انگشت را برساند و جز من برای ابلاق ان صلاحیت پیدا نکرد کدامیک از این دو سزاوارتر  به مقام و جای اویند؟ انکه پیامبر(ع) نامبرده که از اوست یا انکه تعیین شده که از پیامبر نیست!!



نظرات 1 + ارسال نظر
ehsan پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ http://roozbarooz.blogsky.com

بسیار جالب و مفید

لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد