ASLONASAB>>>>><<<<<<<<اصل و نسب

از نظراتتون خوشحال میشم

ASLONASAB>>>>><<<<<<<<اصل و نسب

از نظراتتون خوشحال میشم

تعیین فرقه ناجیه

گروه نجات یافته هدایت شده  که ارزوی بهشت دارند و مومن و تسلیم و موافق و هدایت کننده اند انان کسانی اند که به من

 (علی ع)ایمان اورده و در مقابل امر من تسلیم و مطیع من هستند از دشمن من بیزاری جسته و مرا دوست می دارند و دشمنم را مبغوض می دارند انانکه  به حق من و امامتم و واجب بودن اطاعتم از روی کتاب خدا و سنت پیامبرش معرفت دارند در نتیجه از عقیده خود بر نمی گردند و شک نمی کنند بخاطر انکه خداوند قلبشان را از معرفت حق ما نورانی کرده و فضیلتشان را به انها فهمانده است و به انان الهام کرده و در شیعیان ما داخل کرده است 

بطوری که قلبهایشان اطمینان یافته و یقینی پیدا کرده که شکی با ان مخلوط نمی شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد