ASLONASAB>>>>><<<<<<<<اصل و نسب

از نظراتتون خوشحال میشم

ASLONASAB>>>>><<<<<<<<اصل و نسب

از نظراتتون خوشحال میشم

سخنان امیر المومنین(ع) بعد از بیعت

علی(ع) به عمر فرمود : ای پسر صهاک ما را در خلافت حقی نیست ولی برای تو و فرزند زن مگس خوار هست ؟ 

عمر گفت ای اباالحسن  اکنون که بیعت کردی خودداری نما چرا که عموم مردم  به رفیق من رضایت دادند و به تو رضایت ندادند  پس گناه من چیست؟

علی(ع) فرمود ولی خداوند عزوجل و رسولش جز به من راضی نشدند پس تو و رفیقت و انان که تابع شما شدند و شما را کمک کردند را به نارضایتی خداوند و عذاب و خواری او بشارت باد وای بر تو ای  پسر خطاب 

اگر بدانی که چه جنایتی بر خود روا داشته ای  اگر بدانی از چه خارج شده ای  و به چه داخل شده ای و چه جنایتی بر خود و رفیقت

 نموده ای !!


نظرات 1 + ارسال نظر
روزگار رهایی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ http://bloossem.blogfa

موفق باشید

دست مولا پشت و پناهتان

لطفا منبع مطالب را در صورت امکان ذکر کنید

آیا اجازه ی کپی برداری از مطالب پر بارتان را دارم


به حق ساقی کوثر وجودت بی بلا باشد

سر دستت علی گیرد نگهدارت خدا باشد

سلام
ممنونم از لطفتون
نوشتم که همه دنیا بخونن شما هم اگه کپی برداری و
این مطالبو به گوش بقیه برسونی به من لطف کردی

فقط حیدر امیرالمومنین است والسلام
ادرس وبلاگتون فکر کنم اشتباه تایپ شده نتونستم صفحه رو باز کنم اگه تصحیحش کنین بد نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد